2015. április 28., kedd

Castelgandolfo

Hála Dárga Férjemnek az elmúlt hét végét Róma mellett, Castelgandolfoban töltöttem egy Focolare találkozón. (A Focolare Mozgalom egy Olaszországból indult, mára már minden földrészen elterjedt mozgalom, bővebben: http://www.fokolare.hu/

A Világ rengeteg országából voltunk ott, majdnem ezren, hogy megerősítsük egymást abban, hogy sokan vannak még rajtunk kívül, akik hisznek a Szeretetben. Abban, hogy ez egy olyan dolog, amiből ha sokat adsz nem lesz neked kevesebb, hanem egyre csak több.

Ha ilyen közegben vagyok, mindig megcsap a vágy, hogy mi lenne, ha mindenki így gondolkozna, így élne. De nem másokkal szemben kell, hogy elvárásaim legyenek, hanem nekem kell megpróbálni minden nap új lendülettel szeretni akik körülöttem vannak. Nem is olyan kis feladat ez.

Nagy ajándék volt, hogy találkoztam a szüleimmel és a káposztásmegyeri közösségünk több tagjával is. 


A programok szünetében a hangulatos tóparti kis városban kávéztunk, fagyiztunk, sőt egyszer még futni is eljutottunk Dóri mamával. 





Amíg én nyaraltam Marci hősiesen rendezte Hágában a gyerekeket. Mikor elindultam Hanga aggódva kérdezte, hogy mit fognak enni, mert Apa nem tud főzni. :-) Szerencsére kiderült, hogy tud. Bár főztem előre, de ha a gyerekek palacsintát kérnek, nincs mit tenni. Életében először a mosógéppel is közelebbi kapcsolatba került.
Rend, tisztaság és sok-sok virág várt itthon! Köszönöm, hogy ott lehettem!

2 megjegyzés:

  1. Olvasgattam egy kicsit itt is, ott is (Nórinál). Olyan jó tudni rólatok ;)
    uno - F. Judit

    VálaszTörlés

Örülünk minden megjegyzésnek, írjatok! :-)