2015. május 13., szerda

Anya barátnői

A múlt hét végén gimnáziumi osztálytársaim jártak nálunk négyen. Ancsi Genfből, Edina, Edó és Szuszi Budapestről érkeztek.

A nappalinkat minden este villám gyorsan hostellé alakítottuk és ha Marcika nem kelt volna minden éjjel, akkor egész kényelmes lett volna így nyolcan is az éjszaka. Rég óta tudjuk: sok jó ember, kis helyen is elfér! Igaz csak öt székünk és öt villánk van, de szerencsére ezt is megoldottuk, senki nem maradt éhesen.

Szomabat este még Zsófi barátnőm is csatlakozott hozzánk Amszertdamból, így aznap hatan néztük a szélviharos naplementét este 10-kor (!) a tengerparton.

Vasárnap Marcinak hála ötösben voltunk.

Délelőtt elmentünk a Keukenhofba, ami Őket is elvarázsolta és számomra megunhatatlan program. Főleg gyerekek nélkül. Nem kellett néznem, hogy mit nem szabad, hova ne menj rá, ne tépd le, erre gyere, vedd fel, ne nyúlj hozzá, nem kellett senkit pisiltetni, itatni, etetni, ami így lassan öt hónap után felért nekem egy wellness hétvégével. Csak sétálgattam a virágok között és néha szegény barátnőimet számolgattam, hogy mind megvannak-e, ki merre megy, éhes-e, szomjas-e.

Délután pedig Hágát (és a Primark-ot) néztük meg. :-)

Hétfőn már a gyerekekkel felpakolva piacra mentünk, majd amíg én hazahoztam Hangát és Marcikát aludni a lányok Delftet nézték meg. Délután pedig a tengerparton élveztük a napsütést és hogy végre először 15° fölé kúszott a hőmérő higanyszála!

Azt hiszem mondanom sem kell, hogy a hollandok fürdőruhában élvezték a napsütést és fürödtek a jéghideg tengerben. Szegény gyerekeim megint nem értették, hogy ők miért nem tehetik ugyanezt. Így hát a kompromisszumos megoldást választottuk. :-)

Hála drága barátnőimnek egyik este Marcival kettesben sétáltunk a tengerparton és utolsó délelőtt pedig amíg hárman játszótereztek a gyerekekkel Ancsi eljött velem futni. Azt hiszem Edina, Edó és Szuszi jobban lefáradt ezen a délelőttön, pedig mi a dagály miatt a süppedő homokban futottunk szembe szélben. :-)

Azért remélem egyik barátnőm kedve sem ment el egy életre a gyerekvállalástól az itt töltött három nap alatt. :-)