2015. május 21., csütörtök

Quimby és Kispál koncert Amszterdamban

Ahogy már említettem Botival eljutottam a Quimby európai turnéjának nyitó, amszerdami koncertjére, ahol a Kispál volt a vendég zenekar. Rég voltam már olyan helyen, ahol mindenki magyarul beszélt, jól esett nagyon ez is!



A Quimby kezdett. Nagyon jó hangulatú koncert volt, az ötödik sorban csörögtük végig Botival.








A szünetben csatlakozott hozzánk a blogon itt-ott felbukkanó Zsófi barátnőm is, akivel a Kispálos éveket együtt éltük meg a gimiben és aki most Amszterdamban lakik. 


A második koncertre már az első sorig jutottunk, amit Boti nem sokáig bírt, de mi Zsófival kitartottunk, igaz kicsit olyan volt, mint a moziban az első sor: Lovasit és Kispált láttuk alulról. :-) 






A koncerten újra éltem a tini koromat. Az első Kispál koncerten tizenhárom éve voltam, nagy élmény volt az is, meg az összes azóta. Legutóbb Hangával a pocakomban voltam a 2010-es búcsú koncerten. Akkor nem sejtettem, hogy a következőn öt év múlva Amszterdamban az első sorban fogok ugrálni! (Nem tudom rajtam kívül hány két gyerekes anyuka volt, de tartok tőle, hogy nem sok)




Mindig is utáltam a külföldön élő magyarok szájából hallgatni, hogy minden mennyivel rosszabb otthon és mennyivel jobb ott, ahol élnek. Igyekszem is ezt elkerülni, nagyon is sok dolog hiányzik otthonról.
Mégis azt azért halkan meg kell említenem, hogy egy másik városban voltunk koncerten (65km), ami 0:15-ig tartott. 0:27-kor szálltunk fel Amszterdamban a villamosra és 1:40-re már otthon voltunk Hágában. Ez olyan, mintha Székesfehérvárról szeretnék éjszaka hazajutni tömegközlekedéssel. Én Újpestre a belvárosból ennyi idő alatt érek haza az éjszakaival, pedig át sem kell szállni a remek 914-esről. (És akkor arról nem is írok, hogy nem részegekkel van tele a villamos meg a vonat éjszaka, nem kell félni, hogy ki fog az öledbe hányni...) Hát közlekedés terén van még mit fejlődni az biztos!

Végül, de egyáltalán nem utolsó sorban: EZER HÁLA ÉS KÖSZÖNET az én drága Férjemnek, aki mindezt lehetővé tette nekem és amíg én buliztam, Ő otthon vigyázott a gyerekekre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülünk minden megjegyzésnek, írjatok! :-)