2015. június 25., csütörtök

Kijelentkezés

Vészesen közeledik hágai hat hónapunk vége, a teendők sűrűsödnek, az érzelmek lassan a tetőfokára hágnak! Nagyon várjuk már, de ugyanakkor nagyon sajnáljuk is, hogy vége ennek a kalandnak (és ezzel hamarosan a blognak is).

Ma hivatalosan kijelentkeztünk az Önkormányzatnál és lemondtuk a parkolási engedélyünket. Azon már meg sem lepődtem, hogy a kerületünk önkormányazának irodájában is (mint itt mindenhol) van játszósarok. Amíg mi a papírokat írtuk alá, a gyerekek elfoglalták magukat.



Már "csak" a pakolás, takarítás, utolsó simítások vannak hátra.
Tegnap véletlenül összefutottam a játszótéren egy magyar anyukával, akivel még a farsangon ismerkedtünk meg. Ő javasolta, hogy vákuumos zacskókba csomagoljak (olyan zacskó, amiből porszívóval ki lehet szívni a levegőt, így a ruhák, ágyneműk..stb sokkal kevesebb helyet foglalnak). Én még soha nem hallottam ilyenről, de utána néztem, ma beszereztem és hatalmas reményeket fűzök hozzá! :-)

Hármat kell aludni és vasárnap este repülök haza a gyerekekkel. Kedden jövök vissza Marcihoz. Megpakoljuk a kis corsat, ahogy csak tudjuk és ismét nyakunkba vesszük Európát.

Hat hónap alatt szívemhez nőtt kis blogunk jövő héten zárja sorait.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülünk minden megjegyzésnek, írjatok! :-)