2015. június 1., hétfő

Ha végre itt a nyár és meleg az idő...

... ja bocs, ez Hollandia!

Ma hivatalosan, a naptár szerint beköszöntött a nyár. Bár azt ígérte az időjárás előrejelzés (akit egyre jobban utálok, mert nagyon sokszor becsapott már), hogy ide is eltalál majd a napsütés és a meleg, egyelőre még csak a naptár szerint van nyár. És úgy vagyok vele, hogy hiszem, ha látom. 
De ez a hollandoknál máshogy működik. Többször írtam már, hogy őket egyáltalán nem érdekli milyen idő van. Esik-e, fúj-e a szél, 5° van vagy 13°. Arra jutottam, hogy ők a naptár szerint öltözködnek:

Március - itt a tavasz, mostantól minden gyerek mezítláb van a játszótéren. 

Április - harisnyát majd ősszel veszünk fel legközelebb: szoknya, szandál, mezítláb. Elő a rövidnadrággal, tangapapuccsal. 

Május - Irány a tengerpart, fürdés. Minden bolt polcai tele naptejjel. Csak tudnám minek?

Eddig nagyjából mióta itt vagyunk ötször volt 15° felett a hőmérséklet, a szél 99,999%-ban fúj és sokszor kúsznak felhők a nap elé, ha előbukkan néha. A fenti leírásom azonban abszolút nem túlzás. Őszintén kíváncsi vagyok, hogy mostantól szeptemberig csak nyári ruhában fognak bringára pattani ha esik, ha fúj? 

Én meg alig várom, hogy elérkezzen a július és hat hónap után a büdös budapesti levegőt szívjam a friss tengeri helyett, a Balatonba lógassam a lábam az Észeki-tenger helyett és végre feltölthessem a napelemeimet, mert már nagyon fogyóban az energia. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülünk minden megjegyzésnek, írjatok! :-)