2015. február 11., szerda

Best of Hanga

Minden gyereknek vannak aranyköpései, vicces mondatai. Hanga nagyon korán kezdett beszélni, amit akkor nem éreztem, hogy korai lenne, de mindenki csodálkozott, hogy az az ici-pici lány folyékonyan dumál egész nap. Most látom, hogy van egy második (kevésbé bő beszédű, bár így is mindent értésünkre adó) gyerekünk is, hogy az valóban korai volt.
Hanga beszédessége azóta is töretlen, sok embert levett már a lábáról a szövegeivel, sok idegent meglepett már "beszólásaival". Élvezet Vele lenni, sokszor mellém ül és azt kéri: "Any beszélgessünk!". Óriási füle van, mindig figyel, akkor is amikor nem is gondolnám és mindent megjegyez. Vigyázni is kell, hogy mit mondunk amikor ott van meg akkor is, amikor azt hisszük a másik szobában játszik..

A gyerekek egy hónapja jöttek utánunk, azóta itt is sok jópofa, kedves mondatát jegyeztem fel. Ezekből következik most egy szerintem "best of" összeállítás.  

"A játék és az evés nagyon fontos a növekedés számára!"

Marcika: "Miért?"
Hanga: "Ilyen az élet!"

22:45, félálomban kijön pisilni. Ül a wc-n: "Anya, mit is jelent a Goedenmorgen?"

Este nem akar kiengedni a szobájából, megkérdeztem tőle: "Van valami baj?"
"Nincs, csak szeretek veled lenni!" <3

Hétvégén: "Anya ti mit fogtok csinálni ebéd után?"
én: "Aludni"
Hanga: "És a konyhában nem raksz rendet??"

"Apa talált magának itt is csapatot?"
"Igen"
"Milyet? Pirosat?"

Amikor Marcikával a kórházban voltam, ApaMarcival volt itthon.
"Apa miért vagy ilyen hallgatag?"
"Aggódom!"
"Így kell aggódni?"

Sajnos a kedvencemet hiába jegyeztem le azonnal a telefonomba, valahogy eltűnt.. 
Egyik nap bezárkózott a fürdőbe, hogy meglepetést készít nekem (takarított :-)), közben Marcinak magyarázta, hogy mennyire jó segíteni Anyának és az boldoggá teszi Anyát, és szeretné, ha én boldog lennék, mert nagyon fontos vagyok számára...stb. Hosszú, nagyon édes monológ volt, nagyon sajnálom, hogy eltűnt, legközelebb papírra jegyzetelek, de azt meg esélyes, hogy Marcika darabokra szaggatja, mint minap a mesekönyvemet, amit 3 évesen Morzsinagymamától kaptam...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülünk minden megjegyzésnek, írjatok! :-)