2015. január 28., szerda

City farm

Ma délelőtt megnéztük a 10 hágai City Farm egyikét, ami kb 10 percnyi buszozásra van tőlünk.
A házak között a játszótér mellett a téren vannak ezek a kis farmok, ahol tehenek, kecskék, bárányok, szárnyasok, nyulak, tengerimalacok várják, hogy a kíváncsi gyerekek zöldséggel, gyümölccsel etessék őket. A park ingyenes, bárki odamehet, etethet azzal, amit odavisz. Jó így a farmnak, mert szerintem annyit esznek ezek az állatok egész nap, hogy már nem sokat kell nekik adni. (Amíg mi ott voltunk, folyton jött valaki egy zacskó almával, répával, salátával.) És jó a gyerekeknek is!
Nekem nagyon tetszik az ötlet! A gyerekeimnek is tetszett, egy bajuk volt, hogy haza kell menni.




Hanga lelkesen símogatta, Marcika pedig riogatta a tengerimalacokat.


Hanga lelkesen etette az állatokat, Marcika pedig ki volt akadva, hogy miért nem eheti meg az almát, amit már megnyalt előtte 3 kecske.



Hanga lelkesen építette az óriás kirakót, Marcika igyekezett segíteni neki, de nem értette, hogy miért nem lehet rálépni, ha a földön van.

Mindketten ámuldoztak, hogy közelről mekkora egy tehén. (pedig láttak már)


Ekkora óriás nyulakat pedig még én sem láttam soha.


Délután, amikor Hanga felébredt (Marcika ma sem aludt, csak szórakozott 1,5 órát a szobában…), azonnal a farmra akart menni. Még jó, hogy sikerült rávennie, mert így bejutottunk az óriás nyulak ketrecébe, hogy őket is megsímogathassuk.
Be kell, hogy valljam, hogy én is nagyon élveztem ezt a farmot. Nekem a kis boci tetszett a legjobban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülünk minden megjegyzésnek, írjatok! :-)