2015. január 5., hétfő

Segytőkész hollandok, lúzer Sári...

Elugrottam délután a boltba és lehetőségem volt ez alatt a fél óra alatt 3 kedves hollanddal is megismerkedni.
1. A zöldségeknél össze-vissza voltak kint a táblák. Bepakoltam a sárgarépákat a zacskóba, de a mérlegnél az igen csekély holland tudásommal csak a zöldségekig jutottam. Leszólítottam egy kedvesnek tűnő pasit, aki segített lemérni a répáimat…
2. A bevásárló kocsimba beragadt a pénz. Percekig szerencsétlenkedtem hiába a bolt előtt, hogy visszaszerezzem az 1 Euromat, de szerencsére egy kedves középkorú hölgy megsajnált és addig rángatta, amíg visszakaptam!
3. Amikor elugrottam a boltba Marci még nem volt itthon. Visszafele nagy örömmel láttam amikor az ajtó elé értem, hogy bent ég a villany. Elő sem vettem a kulcsom, mert tele volt a kezem a csomagokkal, csak bekopogtam. Egy kedves pocakos, szakállas holland nyitott ajtót… Nem tudom melyikünk volt jobban meglepődve. Nem győztem szabadkozni, hogy eltévesztettem a házszámot. Az utcánkban minden ház egyforma…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülünk minden megjegyzésnek, írjatok! :-)