2015. január 7., szerda

Városnézés Hágában

Egy napra nem “expat”, hanem városnéző turista lettem Hágában.
Tényleg mindenki folyékonyan beszél angolul, ez nekem még mindig hihetetlen! A buszsofőr, az összes bolt összes pénztárosa, a pályaudvar összes vasutasa…stb. Elképesztő! És nagyon segítőkészek.

A központi pályaudvaron egy 60 év feletti vasutas bácsit kérdeztem meg, hogy hol tudnék térképet venni. Nagyon készségesen megmutatta a legközelebbi könyvesboltot. Bolyongtam a holland könyvek között, amikor mellettem termett az iménti vasutas bácsi (bejött utánam a boltba), hogy ha nem találom a térképeket szívesen segít.

De most jöjjenek a képek a városról, ahogy én láttam.
(Azt hiszem a Vidovszky családban én vagyok a legkevésbé tehetséges fényképész, de most be kell érni az én képeimmel, mert Marci dolgozott ez idő alatt.)












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülünk minden megjegyzésnek, írjatok! :-)