2015. január 22., csütörtök

Sztrájkolok! :-)

Nem mintha nem történne velünk minden nap rengeteg mókás dolog, nem lennének Hangának aranyköpései (pl: “Ha én születtem hamarabb, miért a Marci születésnapja van előbb?”) és Marcika nem alakítana minden nap valami meglepőt (Ma pl. 6:15-kor arra keltem, hogy Hangát ébresztgeti sikerrel.. és most lassan 14:30 és hallom, hogy még mindig nem alszik…), de most úgy határoztam egy kicsit sztrájkolok. Már ami a blogolást illeti.


Jó dolog ez, hogy leírom a dolgokat, megmarad majd későbbre is és nem kell minden rokonnak, barátnak külön külön leírni, hogy mi van velünk itt. DE így a mi életünk nyitott könyv. Ti tudtok mindent, viszont mi alig tudunk az otthoniakról. (Tisztelet a kivételnek! :-))
Amikor Kasselben voltam mindenkivel emaileztem. Ha valakinek megírtam mi van velünk pár sorban válaszolt, hogy velük mi újság. Ez most nagyon hiányzik. Mert sok mindent megtudok ugyan a közösségi portálról, de minden személyes sornak örülök!

Egy szó mint száz: aki ezt a bejegyzést olvassa, írjon pár sort, hogy Vele mi újság otthon! Ha kapok pár kedves, bíztató sort biztos újra lesz kedvem írni a blogot! ;-) (Pedig most rengeteg időm van, mert 3 napra egyedül maradtam a gyerekekkel…  )
Izgatottan várom a híreket! Írjatok emailt, üzenjetek viberen, skypeon, fbon, bárhogy! :-)
KÖSZI!!! ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülünk minden megjegyzésnek, írjatok! :-)