2015. január 18., vasárnap

Marcika 2

Édes kicsi fiunk ma 2 éves lett! Nagyon hálásak vagyunk Érte! Rengeteg vidámságot hozott az életünkbe!
ISTEN ÉLTESSEN KISFIAM!



Amióta anya lettem gyorsabban telik az idő! Élénken emlékszem mindenre 2 évvel ez előttről! Mintha csak tegnap lett volna, hogy Marci unszolására beadtam a derekam, hogy mondjuk le a házas csoportot és inkább a kórházba menjünk. A fülembe cseng Vermes doki hangja, amikor este fél10-kor közli, hogy “Lehet, hogy ebből még ma gyerek lesz’” és én azt hittem viccel. 13 percet tévedett csak!
Eltelik pár nap és itt van ez a mindig vidám, mosolygós kisfiú, akiből árad a szeretet. Aki mindent kipróbál, mindre felmászik, egyre többet beszél, már most jó  humora van és mindig meg tud lepni, mert nagyon nem olyan, mint a nővére!

Igyekeztünk Neki itt is ünnepivé varázsolni a napot, habár a 8 unokatestvért, 8 nagynénit -nagybácsit és a 4 nagyszülőt nem tudtuk pótolni, pedig így is elég hangosak vagyunk.
Reggelre XL-es lufikkal díszítettük a lakást. Délelőtt a Scheveningen Sea Life-ot néztük meg.


Délután meg volt köszöntés (Köszönjük a kiküldött ajándékokat, mindennek nagyon örült!) és torta.

Ez utóbbival bajban voltam, mert az itteni konyha nem olyan jól felszerelt, mint az otthoni, sütő pl nincs. Van egy kombi mikró, amihez holland és francia leírás van, így még nem mertem sütőnek használni és nem Marcika tortáján akartam kísérletezni. Kitaláltam hát egy megvalósítható “tortát”, amivel nagy sikert arattam: nutellás gorfik egymáson marcipánnal borítva, smarties golyókkal megszórva!
Hanga már meg is rendelt magának egy ugyanilyet februárra!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örülünk minden megjegyzésnek, írjatok! :-)